Stel je voor…

Stel je voor… je wordt door een geweldige vriendin op een advertentie gewezen met de boodschap; “Dit is op jouw lijf geschreven Géjanne!” Wanneer je de advertentie voor Pioneer voor Expedia.nl bekijkt, blijkt dit over jouw droombaan te gaan. “Je gaat voor deze baan een jaar lang rondreizen door je eigen land, je gaat naar de bekende en minder bekende evenementen, bezoekt typisch Nederlandse bezienswaardigheden en komt onderweg de meest interessante mensen tegen die je anders misschien nooit ontmoet zou hebben.”
Geënthousiasmeerd lees ik verder. “Het is de bedoeling dat je je echt verdiept in de plaatsen die je bezoekt. Je gaat er niet alleen naar toe, maar je ervaart, ontdekt, neemt deel, leert, hoort en proeft. En je deelt al je reiservaringen op je eigen unieke manier met de rest van de wereld.
We willen jouw ervaringen lezen en zien vanuit jouw unieke kijk op de wereld, vanuit jouw nieuwsgierigheid en liefde voor reizen, zodat de groep mensen die jou volgt zal groeien en zich ook betrokken voelt bij jouw reis.”
My goodness! Dit is mijn baan! Dit kan ik! Dit wil ik!
Stel je voor…

Als een malle ging ik aan de slag te doen wat gedaan moest worden om deze baan te krijgen. Een van die dingen was het maken van een filmpje dat maximaal negentig seconden mocht duren. Awel, ik ben Géjanne niet, als het me niet héél veel moeite kost alles wat ik zeggen wil in die korte tijd te proppen en natuurlijk moest ik van alles schrappen.
En dan hebben we nog het probleem van die camera waar ik nog even aan moet wennen…
Maar hey, het filmpje is klaar en ingezonden!

En nu is het afwachten. Tot die tijd kun je me volgen op deze blog en me steunen door zo veel mogelijk te liken en reageren op mijn berichten en op mijn filmpjes op youtube.

Oke… voor de liefhebber nog even een gedeelte van de strubbelingen gepaard gingen met het maken van dit filmpje. En ja, er mag gelachen worden…