‘En Géjanne, wat heb je vandaag geleerd?’

‘En Géjanne, wat heb je vandaag geleerd?’

‘Awel…eens even kijken… euh…

1) dat als je een koptelefoon op hebt en jij de rest van de wereld niet kunt horen, dat niet per definitie betekent dat de rest van de wereld jou niet hoort…ahum

2) dat ik heel goed behang van de muren kan trekken

3) dat ik zelfs van een schommelbed een stevig ding kan maken en ik niet meer iedere nacht zeeziek hoef te worden! whoop whoop!
Al heb ik wel eerst een hele tijd bij een uit elkaar geschroefd bed staan kijken, me afvragend hoe ik hier in vredesnaam weer een bed van maken moest…

4) dat zo’n bed in mekaar klussen eigenlijk net zoiets is als hamertje tik, maar dan met schroeven en een schroevendraaier…

4a) mits je je accu’s oplaadt vooooordat je gaat klussen…

5) dat een bed in mekaar klussen veul gevaarlijker is dan een dansje doen bovenop een ladder… ik ben twee blauwe knieen, een blauwe scheen en gekneusde enkel rijker…

6) dat ik klussen vet leuk vind!

7) dat ik vet geniaal ben…! In dit geval omdat ik geen ringetjes meer had en toen, onder het motto ‘roeien met de riemen die je hebt’, veel mooiere ringetjes heb gevonden…!’

 

Gejanne klust!