Gejanne Beweegt!

Bij papa en mama hebben ze wel een tv en die staat dan ook meestal aan. En daar ben ik at the moment.
Toen vanmorgen ‘Nederland Beweegt’ er voor kwam, besloot ik onder het motto ‘Gejanne Beweeg ook eens!’ dat ik maar mee moest doen…
Blij en fanatiek stond ik te hupsen, al was dat stiekem wel zwaarder dan ik had gehoopt, toen men op televisie ineens met spa flesjes gevuld met water in hun handen stonden, die als gewichtjes dienden. Waar kwamen die nou ineens vandaan?! Ik kon natuurlijk zo snel geen twee spa flesjes vinden en al helemaal niet de tijd om ze te vullen, want op tv gingen ze gewoon door…
Zonder nadenken greep ik het eerste wat ik vinden kon en ging ik, me van geen kwaad bewust, verder met de workout.
Pas toen mijn papa heel hard in de lach schoot, besefte ik dat het er ook wel heel oenig uit ziet als je met twee flessen wijn voor de tv staat te zwaaien…

20131105-122845.jpg