Meet my Mr. BBQ!!!

Zit ik net op m’n zondagavond te genieten van de herfst, is het de volgende dag zowaar ineens lente!
Snap jij ’t snap ik ‘t. Maar mij hoor je niet klagen… ik besloot eindelijk maar eens mijn balkon schoon te maken en te pimpen. Vrolijk met een lekker muziekje zou ik een nieuwe poging doen daar mijn groente- en kruidentuin aan te leggen, de ramen te wassen, en de boel te versieren met uh…wist ik nog niet, als ik er maar een heel gezellig leefbaar balkonnetje van maakte. Iets wat ik in maart al van plan was, maar uh… iets met weer dat niet zonnig genoeg was…
En pfoe wat ben ik opgeschoten!
Eerst kwam ik tot de ontdekking dat als je een groente- en kruidentuin wil beginnen, je ook iets moet hebben als zaden of stekjes… enne… die had ik helemaal niet… Dan maar sdie versiering… ik had te veel en tegelijkertijd de weinig opties, en ik kon weer een niet beslissen hoe ik dat dan ging doen… en moest ik dan niet eerst die ramen wassen? Ow ja! Ja! Laat ik die ramen dan maar wassen. Maare…  ramen wassen hea… ik heb helemaal niet zo’n stokkie met zo’n rubber er op… een trekker… hoe doe je dan zoiets… Met schaamrood op mijn wangen kwam ik er achter dat ik serieus, in die bijna drie jaar dat ik hier woon, nog nooit zelf mijn ramen heb gewassen! Ahum…

En toen viel mijn oog op een grote doos die ergens in de huiskamer stond. (Ik zag ‘m vanaf buiten, door het raam, dus zo vies zijn m’n ramen nou ook weer niet…) Ah ja!!! De barbecue! Ik had een  barbecue van Alles in Wonderland bezorgd gekregen. (Da’s echt een vet coole winkel met allemaal leuke hippe retro gadgets en allerlei andere thingy’s!) Maar verwaand als ik was, had ik uit protest, omdat het weer zo bleegh was, die barbecue nooit uitgepakt… ‘Yay!!! Het is barbecue-weer!’ bedacht ik mij zo, dus besloot ik die in elkaar te zetten.
Nou hoefde ik alleen maar de pootjes er onder en het handvat er bovenop te zetten, maar natuurlijk had ik daar ook niet het juiste gereedschap voor, maar ik moest en zou barbecueën, dus met een beetje creativiteit had ik het zo voor mekaar. En ik zal je vertellen… ik heb echt de gaafste barbecue van de hele wereld! En dat wil ik dus heeeel graag met de hele wereld delen. Dus hierbij;
Hallo wereld! Meet mijn nieuwe barbecue! Hij heet Tafel BBQ Sunset Outdoor Kare Design, maar ik noem ‘m BBQ

My ossom BBQ

Oke… nu had ik dus mijn barbecue helemaal in elkaar, nix aan mijn balkon gepimpt verder, en zat ik klaar om te barbecueën… Was ik alleen vergeten houtskool en eten en shizzle te halen… en vrienden uit te nodigen om te komen eten… Dus uh… nou uh… ik heb wel een tijdje trots naar mijn nieuwe barbecue zitten staren… en ik geef toe, het is een eyecandy… Maare… nou uh… ik moet ‘m dus nog testen… Wie biedt zich aan? (Nee niet om gebarbecued te worden, maar om met mij te barbecueën natuurlijk…zucht….)