Floyd’s tweede keer alleen thuis…

En toen ging ik boodschappen doen en liet ik Floyd – ondanks de geweldige hondenparkeerplaats bij de Jumbo – alleen thuis onder het motto ‘hij zal het toch moeten  leren’…
Toen ik thuis kwam, was het bewonderenswaardig stil… ik doe de voordeur open… alles is nog precies zoals ik het had achter gelaten… maar waar is Floyd?!
Hij zou hier toch geen kant op kunnen?! Ik check of ik niet per ongeluk de balkondeur open heb laten staan.
Nop…!
Uh…huh?!
Ik in alle kamers kijken, geen Floyd.
Tot ik gestommel hoorde in de keuken… In de keuken?! Floyd mag niet in de keuken komen, dus die deur was dicht en dat issie nog steeds.
Keukendeur open… guess what! Hallo Floyd!
Die hond weet blijkbaar ook al hoe hij deuren open kan maken…en sluit ze weer netjes achter zich.
En kennelijk heeft hij zich prima weten te vermaken in mijn keuken en tevens in de vaatwasser…

Leuk joh! Zo’n hond!

Vaatwasser