FmBBE – Day 2 – delete interior…

Bij gebrek aan betere ideeën over wat aan te pakken, besloten we op de tweede dag de bus maar eens helemaal leegte maken alle kastjes er uit, banken, dingetjes er uit…
Oempf… dit is NIET leuk!
Dit is een stuk Brum, wat bij Brum hoort, wat ik er zomaar uit sloop. Dit doet echt zeer…
Daarbij vraag ik me nog steeds af of we Brummie wel kunnen fixen en of het niet heel erg zonde is dat ik nu het hele interieur er uit sloop, aangezien hij het mét interieur veel beter doet als speelhuisje voor mijn oppaskids…
En alsof ik het emotioneel al niet moeilijk genoeg vond (jaja, ik ben een emotionele tut als het gaat om Brum, ik geeft het toe!), heeft degene die deze kastjes er in gezet heeft ook heeeel bijzonder werk geleverd. Echt alles zat er helemaal in gepuzzeld. Ik moest eerst het ene losschroeven en dan het andere, om weer iets heel anders los te krijgen en bovendien was een groot gedeelte van de schroeven gaar, verroest en of brak het gewoon af…

Maar het is allemaal gelukt… en nu is Brum leeg… slik…

D'r uit met die rommel!

D’r uit met die rommel!

Nou daar liggen alle kastjes...

Nou daar liggen alle kastjes…

Slik...das wel uh... leeg...

Slik…das wel uh… leeg…

Oke bijna leeg dan... die pleerollen heb ik bewaard, leek me wel handig... =D

Oke bijna leeg dan… die pleerollen heb ik bewaard, leek me wel handig… =D

Oempf... helleu interior of Brummie...

Oempf… helleu interior of Brummie…

En dan nu echt echt het laatste station. Ik lach wel, maar dat zijn de zenuwen... Ik vind het echt echt echt niet leuk! Daar ga je, interieur van Brummie...op de vuilstort...

En dan nu echt echt het laatste station. Ik lach wel, maar dat zijn de zenuwen… Ik vind het echt echt echt niet leuk! Daar ga je, interieur van Brummie…op de vuilstort…

Daar liggen de kastjes en bed en en en... slik... let's leave now please!

Daar liggen de kastjes en bed en en en… slik… let’s leave now please!

Dusss… ik heb nu een lege Brum, met een verrotte bodem, waar we niet bij kunnen om het te fixen, en een motor die niet loopt…
Waar ben ik in vredesnaam aan begonnen?!