FmBBE – Day 1 – Holey sh*t…

Na alle hectiek van het overbrengen van Brum, werd het tijd om dan daadwerkelijk wat te doen.

Stap 1: een inventarisatie maken

Dus ik ga onder de bus liggen en kijken hoe het er met de bodem voor staat.
Nou…! Pfoe…! Een paar roestplekjes…
Dat is niet erg zolang het maar niet de draagbalken zijn. Eh…nou daar zitten ook wat gaatjes in…

Rust1 Rust2 Rust3 Rust4

“Geeft niets,” wordt mij gezegd, “dat gaan we allemaal fixen!”
Nou ik zal je eerlijk zeggen…de moed zakt me al in de schoenen.
We moeten nu nieuwe steunbalken maken, regelen, fixen, weet ik veel, en die er onder lassen. Zou een eitje zijn, ware het niet dat we daarvoor Brum een brug op moeten hebben en we ALLES bij de hand hebben, behalve een brug…
Zelfs mijn compagnon Albert heeft allemaal vraagtekens boven z’n hoofd staan.

HELP!!! Waar zijn wij vredesnaam aan begonnen?!

…wordt vervolgd…